Regulamin

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO DLA KLIENTA

www.zabiegikosmetyczne.pl

 

§ 1. DEFINICJE

  1. Serwis internetowy – Serwis internetowy dostępny pod adresem: www.zabiegikosmetyczne.pl, prowadzony przez Usługodawcę,
  2. Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu internetowego, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
  3. PLC – PLC Network spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lubinie pod adresem: ul. Odrodzenia 33B, 59-300 Lubin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000721239, NIP: 7010807104, REGON: 36964214900000.
  4. Klient – Konsument lub Przedsiębiorca, korzystający z usług świadczonych przez Sprzedawców drogą elektroniczną w ramach Serwisu internetowego będącego własnością PLC (w tym w szczególności poprzez założenie Konta) lub zawierający Umowę ze Sprzedawcą, a także osoba korzystająca z usługi założenia konta Klienta w serwisie, która jest świadczona przez PLC nieodpłatnie,
  5. Konsument – konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna posiadająca  pełną zdolność do czynności prawnych lub – w wypadkach przewidzianych przez przepisy prawa – ograniczoną zdolność do czynności prawnych, zawierająca ze Usługodawcą Umowę lub korzystająca z innych usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
  6. Przedsiębiorca - przedsiębiorca w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zawierający ze Usługodawcą Umowę  lub korzystający z innych usług świadczonych przez Usługodawcę drogą elektroniczną,
  7. Przedsiębiorca uprzywilejowany - przedsiębiorca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), który korzysta z usług świadczonych przez Usługodawcę związanych bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, gdy jednocześnie z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla takiego przedsiębiorcy charakteru zawodowego. Weryfikacja tego, czy dana czynność ma zawodowy charakter, będzie odbywać się w oparciu o dane z CEiDG w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności na podstawie kodów PKD.
  8. Sprzedawca – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która w ramach wykonywanej przez siebie działalności i niniejszego Serwisu internetowego udostępnia w nim ogłoszenia w przedmiocie świadczonych przez siebie usług oraz wykonuje przewidziane usługi, zgonie z zamówieniem złożonym przez Klienta oraz wykonuje czynności z tym związane (m.in. obsługuje proces reklamacji świadczonych przez siebie usług),
  9. Formularz Rejestracji – dostępny w Serwisie internetowym formularz umożliwiający utworzenie Konta przez Klienta,
  10. Rejestracja proces związany z utworzeniem Konta przez Klienta za pośrednictwem Formularza Rejestracyjnego, w sposób opisany w § 4 niniejszego Regulaminu,
  11. Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem przypisanym Klientowi zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym PLC, w którym gromadzone są dane Kursanta, w tym w szczególności informacje o zamówionych usługach, dokonanych Rezerwacjach oraz płatnościach.
  12. Umowa  – umowa w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego zawierana pomiędzy Sprzedawcą i Klientem na odległość za pośrednictwem Serwisu internetowego, w języku polskim, której przedmiotem są udostępniane w Serwisie internetowym usługi przez Sprzedawcę,
  13. Usługa PLC – prowadzenie Serwisu internetowego przez PLC, który umożliwia nabycie usługi od Sprzedawcy przez Klienta, a także rezerwację terminu wykonania usługi oraz wykonanie innych czynności związanych z oferowaną usługą przez Sprzedawcę,
  14. Usługa – oferowane w ramach Serwisu internetowego usługi przez Sprzedawcę,
  15. Rezerwacja – dokonana przez Klienta rezerwacja na podany przez Sprzedawcę termin usługi za pomocą oprogramowania udostępnionego przez Booksy, wraz z potwierdzeniem Rezerwacji przez Sprzedawcę,
  16. Formularz Rezerwacyjny – dostępny w Serwisie internetowym formularz umożliwiający Rezerwację Usługi oferowanej przez Sprzedawcę, który zawiera szczegółowe informacje w zakresie miejsca, daty i godziny zamówionej przez Klienta Usługi,
  17. Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez PLC po uprzednim wyrażeniu zgody przez Klienta, polegająca na automatycznym otrzymywaniu przez Klienta na podany przez niego  adres e-mail najważniejszych informacji, w tym informacji handlowych, związanych z Serwisem internetowym i oferowanymi Usługami,
  18. Materiały opisy, zdjęcia oraz pozostałe materiały (w tym w szczególności teksty, grafiki, logotypy, kody źródłowe) będące utworami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, zamieszczone w Serwisie internetowym i będące własnością PLC lub Sprzedawcy lub użyte przez PLC lub Sprzedawcę za zgodą osoby lub podmiotu trzeciego, któremu przysługują prawa własności intelektualnej do Materiałów,
  19. Polityka prywatności – dokument dostępny w Serwisie internetowym, określający zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych przez PLC w ramach Serwisu internetowego, będący spełnieniem przez niego obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 13 i 14 RODO,
  20. Polityka Plików Cookies dokument dostępny w Serwisie internetowym, określający zasady związane ze stosowaniem Plików Cookies przez PLC w Serwisie internetowym,
  21. Załącznik nr 1 (Formularz Reklamacji) – dołączony do Regulaminu wzór formularza umożliwiającego Klientowi złożenie reklamacji do Sprzedawcy w sposób opisany w § 6 Regulaminu,
  22. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny,
  23. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).


§ 2.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin dotyczy oferowania Usług i ich Rezerwacji u Sprzedawcy przez Klienta w zakresie udostępniania funkcji Serwisu internetowego w szczególności w przedmiocie Rejestracji oraz Rezerwacji Usługi przez Klienta.
  2. Usługi świadczone drogą elektroniczną przez PLC w Serwisie internetowym polegają na umożliwieniu Klientowi posiadającemu Konto:
  1. zawierania Umów ze Sprzedawcą w zakresie oferowanych przez niego Usług na zasadach określonych postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz indywidualnie wskazanych zasad przez Sprzedawcę,
  2. zakładania i posiadania Konta przez Klienta w Serwisie internetowym,
  3. wystawiania ocen Sprzedawcom oraz oferowanym przez nich Usługom,
  4. otrzymywania Newslettera przez Klienta,
  5. korzystania z innych usług dostępnych w Serwisie internetowym.
  1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Usługach podane w Serwisie internetowym, należy poczytywać jako zaproszenie do zawarcia Umowy  mając na względzie art. 71 Kodeksu cywilnego.
  2. Serwis internetowy działa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Sprzedawca jak i PLC dokładają najwyższej staranności w zakresie prowadzonych przez siebie Usług.
  4. W Serwisie internetowym mogą być organizowane promocje na zasadach określonych przez PLC lub Sprzedawcę, zgodnie z regulaminem określonej promocji.
  5. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Kursanta będącego Konsumentem, przysługujących mu na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności na mocy przepisów Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z przepisami, o których mowa w niniejszym punkcie, pierwszeństwo mają te przepisy.
  6. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą – tj. osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), który zawiera Umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, gdy jednocześnie z treści Umowy  wynika, że nie posiada ona dla takiego Przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez takiego Przedsiębiorcę działalności gospodarczej udostępnionego w CEIDG (w tym w szczególności z numerów PKD) - postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące Klienta będącego Konsumentem stosuje się również do takiego Przedsiębiorcy, z wyłączeniem przepisu art. 558 § 1 zdanie drugie Kodeksu cywilnego. Wobec Przedsiębiorcy, o którym mowa w niniejszym punkcie, począwszy od dnia 1 stycznia 2021 r. nie stosuje się również przepisów art. 563 oraz art. 567 § 2 Kodeksu cywilnego.
  7. Do korzystania z Serwisu w pełnym zakresie przez Klienta wymagane jest posiadanie urządzenia połączonego z siecią Internet, spełniającego poniższe wymogi:
    1. aktywne połączenie z Internetem pozwalające na obustronną komunikację przez protokół HTTPS;
    2. prawidłowo zainstalowaną i skonfigurowaną, aktualną przeglądarkę internetową, np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge,
    3. włączoną obsługę JavaScript oraz plików cookies,
    4. w przypadku urządzeń mobilnych: oryginalny system Android w wersji nie mniej niż 7.0 lub oryginalny system iOS w wersji nie mniej niż 13.0[JB1] 
  8. PLC nie jest stroną transakcji pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
  9. Usługi płatności w ramach transakcji między Sprzedawcą a Klientem są realizowane przez zewnętrznych dostawców płatności, z którymi PLC nie zawiera umów. Usługi te są zamawiane i wykonywane w relacji między Użytkownikiem a zewnętrznym dostawcą płatności. [JB2] [SP3] 

 

§ 3.

ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO

  1. Klient zobowiązany jest do korzystania z Serwisu internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego oraz dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw własności intelektualnej osób lub podmiotów trzecich.
  2. Korzystanie z Serwisu internetowego  jest całkowicie dobrowolne i bezpłatne dla Klienta.
  3. PLC nie odpowiada za jakość Usług oferowanych przez Sprzedawcę oraz ich realizację na rzecz Klienta. Odpowiedzialność w tym zakresie ponosi w całości Sprzedawca.
  4. Klient nie może podejmować działań, które mogłyby wpłynąć na prawidłowe działanie Serwisu internetowego, w tym w szczególności nie może:
  1. ingerować w treść i elementy graficzne Serwisu internetowego,
  2. zamieszczać w Serwisie internetowym treści o charakterze bezprawnym,
  3. wprowadzać do Serwisu internetowego jako systemu informatycznego szkodliwych danych, w szczególności w postaci złośliwego oprogramowania, tj. wirusów, plików szpiegujących itp.
  4. wykorzystywać Serwisu internetowego do celów innych niż jego przeznaczenie, tj. w szczególności nie może rozsyłać wiadomości typu SPAM lub podobnych oraz prowadzić w ramach Serwisu internetowego jakiejkolwiek działalności gospodarczej, komercyjnej, reklamowej czy promocyjnej na swoją rzecz, jeżeli nie jest to przedmiotem Umowy,
  5. nadużywać prawa względem rezerwacji terminów w zakresie Usług.
  1. Klient w momencie Rejestracji  zobowiązany jest do zapoznania się z treścią niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności oraz do akceptacji ich treści.
  2. Podczas korzystania z Serwisu internetowego, Klient jest zobowiązany do podawania prawdziwych oraz zgodnych ze stanem faktycznym danych i informacji koniecznych do założenia Konta lub zawarcia i realizacji Umowy, w szczególności w zakresie składania zamówień i Rezerwacji terminów wykonania Usług.
  3. Zabronione jest przekazywanie za pośrednictwem Serwisu internetowego danych osobowych osób trzecich bez zgody tych osób. W przypadku osób fizycznych nieposiadających pełnej zdolności do czynności prawnych zgodę powinni wyrazić ich przedstawiciele ustawowi lub opiekunowie prawni.
  4. Zarówno Klient, jak i każda inna osoba mająca dostęp do Serwisu internetowego, zobowiązana jest do powstrzymywania się od kopiowania, modyfikowania, rozpowszechniania, przedruku, transmitowania lub wykorzystywania w jakikolwiek inny sposób (w tym w szczególności w celach marketingowych, handlowych lub zarobkowych), Materiałów zamieszczonych w Serwisie internetowym bez pisemnej zgody PLC lub Sprzedawcy albo innej osoby lub podmiotu trzeciego, któremu przysługują prawa własności intelektualnej do Materiałów, z wyjątkiem korzystania z tych Materiałów w ramach dozwolonego użytku, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  5. Klient wystawiając oceny obowiązany jest do przestrzegania zasad współżycia społecznego, dobrych obyczajów i powstrzymania się od umieszczania treści o charakterze nie obyczajnym w szczególności: obraźliwym, nieetycznym, wulgarnym, odnoszących się do orientacji seksualnych, stanu majątkowego innych osób, wyznania czy w gorszący sposób do wizerunku. Oceny zawierające wymienione wyżej treści mogą zostać usunięte przez PLC, jeżeli zostaną uznane za niezgodne z niniejszym Regulaminem lub zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami.
  6. Naruszenie postanowień pkt 8 i 9 może stanowić naruszenie prawa, a tym samym stanowić podstawę do wszczęcia postępowania cywilnego lub karnego przeciwko osobom lub podmiotom dopuszczającym się takich praktyk lub usunięcia Konta.
  7. Klient ponosi wobec PLC oraz osób lub podmiotów trzecich pełną odpowiedzialność za szkody związane z:
  1. naruszeniem przez Klienta przepisów prawa, w tym w szczególności praw osób lub podmiotów trzecich oraz postanowień niniejszego Regulaminu,
  2. nieprawidłowym lub nieuprawnionym korzystaniem z Serwisu internetowego, jak również za związane z tym problemy techniczne, utratę danych lub inne szkody w działaniu Serwisu internetowego, w tym w szczególności za prowadzenie działań, o których mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu,
  3. nadużyciem prawa względem Sprzedawców, w szczególności w zakresie składania zamówień i dokonywania Rezerwacji Usług.
  1. Odpowiedzialność Klienta, o której mowa w punkcie poprzedzającym, obejmuje zarówno naprawienie szkody na rzecz PLC, Sprzedawcy oraz osoby lub podmiotu trzeciego, jak również poniesienie dodatkowych kosztów, które wynikły z wyrządzenia szkody, w tym w szczególności kosztów sądowych, kosztów zastępstwa procesowego, kosztów postępowań egzekucyjnych oraz innych uzasadnionych kosztów poniesionych przez PLC w związku z wyrządzeniem mu szkody oraz w związku z roszczeniami osób lub podmiotów trzecich.
  2. Klientem może być wyłącznie osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną. W przypadku osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, utworzyć Konto w ich imieniu oraz dokonywać wszelkich czynności w ramach Serwisu może jedynie osoba umocowana do działania w tym zakresie w imieniu tych podmiotów.
  3. PLC jest uprawniona do rozwiązania umowy z Klientem w sprawie prowadzenia Konta i usunięcia jego Konta jeżeli:
    1. Klient nie zalogował się na Koncie przez okres dłuższy niż 24 miesiące, przy czym informacja o rozwiązaniu umowy zostanie Klientowi wysłana przez PLC na jego adres e-mail na 30 dni przed upływem terminu 24 miesięcy. Wówczas we wskazanym czasie Klient będzie mógł zalogować się na swoje Konto, celem wydłużenia okresu jego utrzymania.
    2. Pomimo uprzedniego elektronicznego wezwania (forma: e-mail lub komunikat pop-up, wyświetlający się po zalogowaniu się przez Klienta) przez PLC do zaprzestania dokonywania określonych działań lub zaniechań, stanowiących naruszenie przepisów prawa lub Regulaminu, Klient nadal kontynuuje wskazane w wezwaniu działania.

 

§ 4.

REJESTRACJA

  1. Założenie przez Klienta Konta wymaga:
    1. przejścia do zakładki „Rejestracja”,
    2. wypełnienia Formularza Rejestracji, wskazując m.in. czy korzysta z Serwisu prywatnie czy jako Przedsiębiorca oraz ustalając swój login i hasło,
    3. zapoznania się oraz zaakceptowania treści niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności oraz
    4. kliknięcia dedykowanego przycisku.
    5. Następnie Klient otrzyma na podany w Formularzu Rejestracji adres e-mail link aktywacyjny, który należy kliknąć, aby Rejestracja została pomyślnie zakończona. Link aktywacyjny jest aktywny przez okres 30 dni od dnia ich wysłania Klientowi.
  2. Klient ma również zapewnioną możliwość założenia Konta poprzez połączenie swojego indywidualnego konta na platformie Facebook lub Google. Klient powinien wówczas:
    1. nacisnąć dedykowany przycisk, który przekierowuje do rejestracji za pośrednictwem wymienionych platform.
    2. Klient jest następnie obowiązany do akceptacji treści niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności poprzez kliknięcie dedykowanych przycisków,
    3. Następnie Klient otrzyma na podany w Formularzu Rejestracji adres e-mail link aktywacyjny, który należy kliknąć, aby Rejestracja została pomyślnie zakończona. Link aktywacyjny jest aktywny przez okres 30 dni od dnia ich wysłania Klientowi.
  3. Po założeniu Konta przez Klienta w sposób, o którym mowa w dwóch punktach poprzedzających, Klient niezwłocznie uzyskuje dostęp do Konta za pośrednictwem indywidualnego loginu i hasła. Konto w Serwisie internetowym jest założone na czas nieokreślony i jego posiadanie nie rodzi żadnych zobowiązań finansowych dla Klienta względem PLC.
  4. Konto może zostać w każdym momencie usunięte bezpośrednio przez Klienta poprzez przesłanie przez Klienta żądania usunięcia Konta na adres e-mail PLC: kontakt@perfectlook.clinic.[JB4] [SP5] 
  5. Klient w każdym momencie ma zapewnioną możliwość zmiany danych podanych przy Rejestracji w zakładce „Ustawienia konta”.[JB6] [SP7] 


§ 5.

REZERWACJA

  1. Klient w ramach Serwisu internetowego, po uprzedniej Rejestracji, może składać zamówienia na oferowane przez Sprzedawców Usługi oraz dokonywać ich Rezerwacji, jak również pozostawiać opinie dotyczące świadczonych Usług lub Sprzedawców.
  2. Klient wyszukuje Usługę z wykorzystaniem filtra usług lub narzędzia wyszukiwarki Usług zgodnie z nazwą Usługi lub określeniem Sprzedawcy. Klient dodatkowo może stosować następujące filtry:
  1. ocenę Sprzedawcy,
  2. ocenę Usługi,
  3. cenę za Usługi,
  4. odległość od podanego przez siebie miejsca zamieszkania,
  1. W celu dokonania Rezerwacji konieczne jest wypełnienie Formularza Rezerwacyjnego przez Klienta, udostępnionego przez Booksy.
  2. PLC nie odpowiada oraz nie ingeruje w Umowy zawierane pomiędzy Sprzedawcami a Klientami w szczególności w zakresie płatności oraz reklamacji.
  3. Potwierdzenie Rezerwacji jest przesyłane na podany podczas Rejestracji adres e-mail Klienta oraz widnieje w profilu Klienta w zakładce „Moje zamówienia”[JB8] . Potwierdzenie zawiera dedykowany kod, który jest niezbędny do weryfikacji potwierdzenia.
  4. Uzyskanie potwierdzenia Rezerwacji może być uzależnione od opłacenia części lub całości danej Usługi.
  5. Moment potwierdzenia Rezerwacji i otrzymania wiadomości e-mail zawierającej dedykowany kod dla Klienta stanowi moment zawarcia Umowy.
  6. Klient obowiązany jest do dokonania zapłaty na rzecz Sprzedwacy w sposób i w wysokości określonej w Formularzu Rezerwacyjnym.
  7. Wszelkie roszczenia związane z Umową dochodzone są na zasadach ogólnych wyłącznie pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

§ 6.

REKLAMACJA

  1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta, że Usługa PLC realizowana jest przez PLC wadliwie, Klient obowiązany jest poinformować o tym PLC i ma zagwarantowane prawo do reklamacji.
  2. Reklamacja powinna zawierać: dane Klienta, informacje dotyczące Usługi PLC i/lub Zamówienia, opis i data stwierdzenia wadliwego działania Usługi PLC oraz żądanie Kursanta.
  3. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej, PLC udostępnia na stronie Serwisu internetowego Formularz Reklamacji stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  4. Reklamacje należy składać na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@perfectlook.clinic.[JB9] [SP10] 
  5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji PLC zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  6. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji złożonej przez Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą, o którym mowa w § 2 pkt 8 Regulaminu, który w ramach reklamacji zażądał usunięcia wady, w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia lub uzupełnienia brakujących informacji przez Klienta. Jeżeli PLC w przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, nie ustosunkuje się do reklamacji we wskazanym terminie, przyjmuje się, że uznał on reklamację za uzasadnioną.
  7. PLC nie rozpatruje reklamacji wynikających z Usług świadczonych przez Sprzedawcę. Proces ten jest w całości prowadzony i podlega pełnej odpowiedzialności Sprzedawcy.

 

§ 7.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. PLC jest Administratorem danych osobowych Klientów w zakresie Kont założonych przez Klientów w Serwisie.
  2. PLC jako Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innymi właściwymi przepisami o ochronie danych osobowych.
  3. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Usługodawcę jego danych osobowych w celu otrzymywania Newslettera na wskazany przez Klienta adres e-mail.
  4. Wszelkie szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym w szczególności cele i podstawy prawne przetwarzania oraz prawa Klientów jako osób, których dane osobowe dotyczą, zostały zawarte w Polityce prywatności oraz w Polityce Plików Cookies.[JB11] [SP12] 


§ 8.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. PLC zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z Serwisu internetowego spowodowanych jego serwisem technicznym, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem jego funkcjonalności. Jednocześnie PLC zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by takie ograniczenia i przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
  2. PLC zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez PLC, nie wcześniej niż po 7 dniach od dnia ich ogłoszenia. Klient, który nie wyraża zgody na zmiany wprowadzone  w niniejszym Regulaminie, powinien zaniechać z dalszego korzystania z Serwisu internetowego.
  3. Wszelkie spory między PLC a Kursantem – pod warunkiem ich obopólnej zgody - rozstrzygane będą  w sposób polubowny.
  4. Klient będący Konsumentem może:
  1. skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, a podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, któremu podlega Usługodawca, jest Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej we Wrocławiu (adres: ul Ofiar Oświęcimskich 15A, 50-069 Wrocław, e-mail: sekretariat@wiih.wroclaw.pl, strona internetowa:
    https://wiih.ibip.wroc.pl/public/),
  2. złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod linkiem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  1. W przypadku braku możliwości polubownego rozwiązania sporu, sądem właściwym miejscowo do rozpatrywania sporów będzie sąd właściwy dla siedziby/zakładu głównego Usługodawcy (tj. sąd w Lubinie), a w przypadku Kursanta będącego Konsumentem sąd właściwy według zasad ogólnych.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz przepisy o ochronie danych osobowych.
  3. Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2023r.
12 000+ zadowolonych klientów

63 000+

zadowolonych klientów
38 400+ pozytywnych opinii

12 400+

pozytywnych opinii
60+ salonów w całej Polsce

70+

salonów w całej Polsce
180+ pakietów promocyjnych

20+

pakietów promocyjnych

Lubisz prezenty?

Zapisz się do naszego newslettera i odkryj nasz e-book "Akcja LATO". Znajdziesz w nim inspirujące porady, które pomogą Ci zatroszczyć się o ciało, skórę twarzy i umysł podczas tego pięknego sezonu.